Saturday, January 28, 2012

Promosi Set Bersalin RM350 Sahaja : Amme Complete ST

Set Bersalin

Amme Complete 


+


Harga Promosi : RM350.00 Sahaja

Harga Asal : RM414.00


Bagi ibu-ibu yang baru bersalin, sesetengahnya akan mengalami meroyan, atau keracunan darah yang amat merbahaya dimana ia adalah disebabkan kotoran yang tertinggal. Virusnya akan membunuh hormon wanita yang akan menyebabkan kurangnya hormon estrogen dalam badan. Ia menyebabkan wajah seseorang itu menjadi pucat, lesu dan akan berlaku perubahan pada struktur anggota tubuh badan serta keluar bau busuk dari alat sulit. Amme Complete merupakan pakej lengkap 11 produk di dalam satu ser dengan formula yang lebih menyakinkan dan disediakan dalam bentuk menarik dan eksklusif untuk rawatan sepanjang tempoh 60 hari berpantang. Ia memberi penjagaan menyeluruh dari hujung rambut ke hujung kaki dan menjamin kesihatan dalaman dan kecantikan luaran. Badan lebih bertenaga, langsing dan bersedia di dalam menjalani tanggungjawab sebagai isteri selepas bersalin.

Amme Complete Bertindak



  • Membaikpulihkan luka dalaman ketika bersalin, mengurangkan rekahan kulit dan selulit, memberikan tenaga dan memperbanyakkan air suam.
  • Mengecutkan rahim dan perut, mengeluarkan darah beku, mengelak terkena meroyan.
  • Membentuk kembali kecantikan & kelangsingan tubuh seperti sebelum bersalin.
  • Menyegarkan serta menberi tenaga dan mengelakkan masalah haid tidak teratur, badan sengal-sengal dan sidrom dingin seksual selepas bersalin.
Amme Corset

Bengkung Sendayu Tinggi ini telah dicipta dan dimodenkan untuk memudahkan para ibu dengan ukuran 'free size' dan mempunyai 2 tali bagi memudahkan proses berbengkung sepanjang menjalani amalan berpantang.

Keistimewaan Amme Corset

  • Diperbuat daripada kain kasa belacu yang tebal tapi lembut dan selesa digunakan.
  • Mempunyai diameter yang panjang dan mampu menutupi kawasan perut, bermula dari bawah payudara sehingga ke pinggul.
  • Mudah digunakan sendirian tanpa perlu bantuan orang lain.
  • Boleh digunakan walaupun tidak didalam pantang.
  • Penggunaan bengkung membataskan pergerakan dan mendisplinkan diri sekaligus membantu pemulihan dan pembentukan pinggul, merapatkankan vagina dan tulang pelvik.
Jangan lepaskan tawaran ini!!!!

No comments:

Post a Comment