Saturday, January 28, 2012

Mandian Aura7Purnama




Mandian Aura7Purnama merupakan salah satu produk yang terdapat di perfectQ. Antara produk yang mendapat sambutan di sini. Mari kita baca keterangan produk ini.


Harga Promosi : RM65.00 Harga Asal : RM70.00

Sesungguhnya Al-Quran Nur Karim adalah satu anugerah Allah yang tak dapat dikira dengan kata-kata,dimana didalam Al-Quran tersebut terdapat banyak manfaat dan kaedah pengobatan yang sangat ampuh untuk segala jenis masalah/penyakit,apa lagi jika isi dan kandungannya digabungkan dengan unsur dari alam semula jadi dan di proses secara teliti akan menghasilkan satu perubatan dan pengubatan yang berkesan.


Disini kami perkenalkan produk Aura 7 Purnama ,yang mana produk ini diilhamkan dari gabungan serta hikmah dari ayat-ayat suci Al-Quran dan sari pati limau serta sari pati bebungaan yang telah disatukan dan sangat bermanfaat untuk menyelesaikan segala macam masalah luaran dan dalaman pada diri kita.



dapat melindungi diri dari perkara yang tidak kita ingini,juga dapat merubah dan menambah apa yang kita hajati sesuai dengan apa yang kita niat dalam mandian Aura 7 Purnama ini.



Tujuan dari mandian Aura 7 Purnama adalah untuk kesihatan luaran dan dalaman,yang mana energi dari bebungaan tertentu dapat memberi kesegaran serta mencantikan kulit tubuh dan wangianya sangat bermanfaat bagi proses terapi dalaman.



Ramai yang telah merasai dan menikmati keberkesanan dari mandian ini sesuai dengan apa yang diniat dan dihajat mengikut keperluan masing-masing.



Adalah diharapkan dengan produk Aura 7 Purnama ini segala impian anda akan menjadi kenyataan,insyaallah...



Mandi Aura 7 Purnama adalah sesuai dengan tujuan dan ngaan.



ANTARA KHASIATNYA: Untuk masalah rumah tangga, Perniagaan,Jodoh yang tak kunjung tiba, Pengandaman,untuk Kanak- kanak dan banyak lagi. Ramai yang telah merasai dan menikmati keberkesanannya.



Mandian Aura 7 Purnama terdiri dari 3 botol yang berlainan fungsi dan manfaat dalam kemasanyang selamat.



Yang mana isi botol pertama berfungsi untuk mengeluarkan/membuang segala kotoran luaran dan dalaman. Adapun pembersihan luaran adalah,sari pati dari limau tadi dapat membuka pori-pori agar Aura serta seri pada mandian kedua dan ketiga dapat bersatu dengan Auratubuh.Pembersihan dalaman adalah,dimaklumkan ayat Qursi dan surah Yassin adalah ayatinduk dan disokong dengan ayat-ayat Al-Quran yang lain,dimana kesemua ayat- ayat tadi dibacaselama 7 Purnama yang sangat berkesan untuk menghilangkan segala misteri dalam diri danmemperteguhkan lagi kekuatan dalaman.



Adapun fungsi dari isi botol kedua adalah untuk mengembalikan dan menambah lagi Aura sesuaidengan apa yang diniat dan dihajat.Adapun energi dari 7 jenis bebungaan dapat memberikesegaran pada kulit disamping dapat mengekalkan kecantikan kulit.Sedangkan isi botol ketiga berguna untuk melindungi dan sebagai peninding diri dari unsur danniat yang tidak diingini.Wangian therapi yang terdapat pada mandian ketiga ini adalah untukmemberi ketenangan diri.



Cantuman aroma ketiga isi botol mandian tadi dapat dirasai kelembutan wangianya. Semoga apa yang dihajat akan dimakbulkan,Insyaallah...



*Cara mandi disertakan dalam kotakPerhatian: Tidak dibenarkan mandi Aura 7 Purnama semasa haid atau dalam keadaan kotor



Berikut adalah antara khasiat dari mandian Aura 7 Purnama



Untuk Masalah Rumah Tangga/Pasangan
-Penyeri Diri
-Pemanis Diri
-Penyegar Diri
-Selalu Dikasihi Suami/Istri
-Melembutkan Hati Suami/Istri
-Mengembalikan Semangat
-Menghilangkan Keletihan
-Menghilangkan Rasa Jemu/Bosan Dengan Suami/Istri
-Mengembalikan Kepercayaan Diri
-Selalu Diingat Suami/Istri
-Memberi Ketenangan Diri



Untuk Perniagaan
-Pelaris
-Rezeki Murah
-Dihormati Orang
-Membawa Tuah
-Membuka Jalan Berniaga
-Melancarkan Perniagaan
-Selalu Bersemangat



Untuk Jodoh
-Menaikkan Seri Wajah
-Selalu Jadi Perhatian
-Nampak Menawan
-Menambah Kepercayaan Diri
-Mudah Bergaul
-Selalu Dikasihi
-Selalu Diingat



Pengandaman
-Menaikkan Seri Pengantin
-Nampak Bercahaya
-Selalu Kelihatan Segar
-Peninding/Pemagar Masa Berarak
-Menambah Keyakinan Pengantin
-Menghilangkan Rasa Gemuruh



Untuk Anak-Anak
-Menguatkan Lagi Daya Ingatan
-Tenang Dalam Pelajaran/Peperiksaan
-Penerang Hati
-Dengar Kata
-Mengembalikan Semangat
-Cepat Pemahaman


Sekiranya anda berminat anda boleh mengujungi kami di outlet perfectQ atau hubungi kami di talian 0176624234/0122631213

No comments:

Post a Comment