Sunday, March 11, 2012

Gambar Sesi Bekam Lintah Berlangsung


10/03/2012 : Ini salah satu customer tetap perfectQ yang sering menjadikan terapi ini sebagai pilihan merawat masalahnya. Customer ini mempunyai masalah parut dibeberapa bahagian. Sakit-sakit dan keadaan tidak berapa selesa dibeberapa bahagian badan. Kali ini kami menggunakan 16 ekor lintah dan diletakkan ditempatkan dibahagian bermasalah. Sempat bertanya respon dari rawatan sebelumnya. Alhamdulillah, katanya kesan parut hilang dan mengecut serta mengecil.

11/03/2012 : Ini merupakan pesakit yang datang dari Nilai bagi mendapatkan rawatan bekam lintah dengan kami. Mengalami masalah gout dibahagian kaki sebelah kanan. Ketika pesakit ini datang, kakinya sedang membengkak. Menggunakan 4 ekor lintah bagi mengatasi masalah ini.


11/03/2012 : Ini juga salah satu customer tetap kami. Jika tidak salah, kedatangannya kali ini adalah kali ke 3 or 4. Mengalami kesan parut dibahagian kaki akibat luka. Dan tidak berasa ketidakselesaan dibahagian tersebut. Pesakit ini juga mendapat kesan dari rawatan ini yang sebelumnya. Kesan parut hilang dan mengecut. Kali ini kami menggunakan 6 ekor lintah dan diletakkan di bahagian parut yang lain.

* Ini merupakan gambar yang sempat kami rakam untuk panduan anda atau sebagai contoh.

No comments:

Post a Comment